Jag fick ingen retursedel med i paketet. Hur gör jag?
Om du saknar en retursedel (adress/klisterlapp) vänligen kontakta vår kundtjänst kundtjanst@freddystore.se.
FAQs From Same Category
Om du av någon anledning inte är nöjd med den Freddy-produkt du har beställt, kan du returnera den inom 14 dagar efter mottagandet av din beställning. Exklusive toalettartiklar såsom underkläder. Produkten som returneras måste vara oanvänd och i säljbart skick, inklusive alla prislappar som medföljde produkten. Om dessa krav inte uppfylls eller om produkten innehåller t.ex. djurhår kan vi inte acceptera en retur. Om returen beror på ett kundfel behåller vi alltid minst 25% av inköpspriset. Produkten måste vara väl förpackad och kunden ansvarar själv för eventuellt brott eller förlust av en dåligt förpackad produkt.
Om du vill returnera en produkt ska du bifoga det ifyllda returformuläret med den produkt som ska returneras. Blanketten är nödvändig i händelse av en retur. Returnerade produkter måste lämnas in på ett postkontor. Vid returnering, vänligen ange avtalsnummer 657578 och ange att det är ett Freddystore.fi-kundreturpaket. När produkten anländer i gott skick kommer produkten att inspekteras och vi kommer att återbetala pengarna inom 30 dagar efter mottagandet av returförsändelsen. Återbetalningen sker alltid till samma kort/konto som varan betalades med. Om du har valt att betala med faktura kommer vi att informera Klarna direkt om eventuella ändringar i fakturan när produkten kommer tillbaka till vårt lager. Återbetalning kan inte ske via postorder.
Vid retur kan du paketera alla produkter som ska returneras