Reklam

Jag behöver reklamera en vara. Hur gör jag?

Du har alltid rätt att reklamera en vara som har gått sönder på grund av ett produktionsfel. Kontakta vår kundtjänst kundtjanst@freddystore.se med ditt ordernummer och bilder på skadan. På så sätt kan vi bäst hjälpa dig och hitta en lösning tillsammans.


Jag har fått skadade varor, vad gör jag nu?

Vi kommer naturligtvis att ersätta den defekta produkten kostnadsfritt. Skicka oss bilder på denna produkt via e-post tillsammans med ditt ordernummer till info@freddystore.se.

Prova och inspektera alltid produkten så snart du får den för att se om allt är i sin ordning! Detta kommer att göra utbytesprocessen mycket enklare.


Jag har fått fel produkt, vad kan jag göra?

Om din produkt inte överensstämmer med den du beställde ersätter vi den kostnadsfritt. Allt du behöver göra är att informera oss om felet så snart du har mottagit produkten, dock senast 30 dagar efter mottagandet.


Hur kan jag byta ut en produkt som jag inte gillar?

Vi rekommenderar att du omedelbart informerar oss om att du vill byta ut den beställda produkten. Detta är nödvändigt för att utbytesprocessen ska kunna genomföras korrekt. 

På grund av hög efterfrågan på produkter kan vi erbjuda oss att köpa en ny produkt och skicka tillbaka de varor som skulle bytas. Detta gäller om det finns risk för att den produkt du vill byta ut är slutsåld.


Vad ska jag göra om mitt paket försvinner under transporten?

Ta kontakt med oss. Skriv ett mail till info@freddystore.se. Kom ihåg att även skicka med ditt ordernummer.


Jag har fått ett skadat paket, vad gör jag nu?

Var noga med att rapportera detta till Postnord och skicka sedan en kopia av ditt klagomål till: info@freddystore.se.


Hur ser en återbetalning ut?

Alla återbetalningar görs via Klarna och behandlas när vi har mottagit den returnerade produkten inom 14 arbetsdagar, oavsett om det gäller en delvis återbetalning eller en fullständig återbetalning.